Reklama
Rozwiń
Reklama

Firma medialna wdraża „politykę menopauzalną” dla pracownic

Brytyjski nadawca telewizyjny Channel 4 chce ułatwić pracę pracownicom przechodzącym menopauzę.

Aktualizacja: 18.10.2019 20:42 Publikacja: 18.10.2019 14:51

Firma medialna wdraża „politykę menopauzalną” dla pracownic

Foto: Adobe Stock

Dbanie o pracowników przybiera coraz to nowe wymiary. Także w zakresie szczególnych potrzeb związanych z naturalnymi procesami zachodzącymi wraz z wiekiem pracowników. Channel 4, brytyjski nadawca telewizyjny, rozpoczął wdrażanie specjalnej polityki „menopauzalnej”, która koncentruje się na potrzebach pracownic związanych z procesem menopauzy.

Polityka ta ma wspierać pracownice doświadczające objawów menopauzy, takich jak uderzenia gorąca, niepokój czy zmęczenie. Wsparcie ma polegać na elastycznych umowach dających więcej swobody przy ustalaniu czasu pracy, a także płatnych dniach wolnych w dniach gorszego samopoczucia z powodu starzenia się.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama