Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.09.2018 15:25 Publikacja: 19.09.2018 12:41
Foto: materiały prasowe
Facebook ma znowu problemy z opcjami targetowania dostępnymi na jego platformie reklamowej. Tym razem chodzi o oferty pracy, jakie zamieszczają na popularnym portalu społecznościowym pracodawcy. Facebook stworzył narzędzia, dzięki którym firmy mogą szczegółowo określić odbiorcę docelowego danego ogłoszenia. Wśród nich znalazła się opcja wybory płci – pracodawca mógł więc sam zdecydować, że jego ofertę zobaczą wyłącznie mężczyźni bądź kobiety.
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas