Reklama
Rozwiń
Reklama

Tomasz Jażdżyński na czele Gremi Media SA

Menedżer będzie odpowiedzialny za transformację wydawcy „Reczpospolitej” i „Parkietu” w koncern epoki cyfrowej. „Każda odnosząca sukcesy spółka mediowa musi spotkać się ze swoimi czytelnikami, widzami, czy klientami dokładnie tam, gdzie oni są” – tak Marcus Brauchli, współzałożyciel i partner zarządzający funduszu inwestycyjnego North Base Media, akcjonariusza Gremi Media SA komentuje zmiany w zarządzie spółki.

Aktualizacja: 21.12.2017 21:08 Publikacja: 20.12.2017 15:35

Tomasz Jażdżyński na czele Gremi Media SA

Foto: Fotorzepa

„Dziś przed nami trzy wyzwania: digital, digital i po trzecie digital” – mówił Grzegorz Hajdarowicz, główny akcjonariusz Gremi Media, podczas listopadowego debiutu spółki na NewConnect. Mediowa firma, między innymi wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” została wzmocniona kadrowo. W czwartek 20 grudnia 2017 roku rada nadzorcza odwołała zarząd i powołała nowe kierownictwo. Na jego czele stanął Tomasz Jażdżyński, a do zarządu ponownie powołano Marię Wysocką i Piotra Łyska.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama