Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.11.2018 15:24 Publikacja: 26.11.2018 12:56
Foto: 123rf.com
I o ile można liczyć, że ceny paliwa się przynajmniej ustabilizują, jeśli nawet minimalnie nie spadną, o tyle koszty pracy będą rosły. W Ryanairze zarząd podpisuje umowy z kolejnymi związkami zawodowymi, co oznacza stabilizację warunków zatrudnienia, czytaj: uregulowanie płac, czyli podwyżki wynagrodzenia, bądź poprawę warunków w jakich pracują kokpit i pracownicy pokładowi. A to kosztuje.
W niskokosztowych liniach – francuskim Joon i oraz niemieckich Eurowings zapowiadane są kolejne akcje protestacyjne. W LOT trwają negocjacje między zarządem i związkowcami, a strona społeczna liczy na regulację płac, chociaż zdaje sobie sprawę, że nierealny jest powrót do systemu wynagrodzeń z 2010 roku i wypowiedzianego przez Sebastiana Mikosza w 2013. Przewoźnik nie ukrywa, że w sytuacji zmiany warunków na rynku, przy droższym paliwie oraz kosztach strajku szacowanych przez zarząd na 15 mln złotych, zabudżetowany wynik operacyjny na poziomie 225 mln złotych jest nierealny.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas