Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 05.07.2019 13:44 Publikacja: 05.07.2019 13:14
Foto: Bloomberg
Włoski przewoźnik Alitalia postanowił nakręcić reklamę w której wystąpiły postacie amerykańskich prezydentów. W reklamie prezydenci (między innymi Lincoln, Trump i Obama) mieli zachęcać do skorzystania z nowej trasy do Waszyngtonu. Pomysł sam w sobie może i dobry, jednak ktoś w trakcie produkcji uznał, że do odtworzenia roli Baracka Obamy wystarczy zatrudnić białego aktora i użyć scenicznego makijażu znanego jako „blackface" czyli „czarna twarz".
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Niemiecka Grupa Lufthansy zaczyna potężną reorganizację. Mniej samodzielności dla przejętych linii. Zmiany zos...
Białorusini jako sukces komunikują zdjęcie amerykańskich sankcji na swojego narodowego przewoźnika - Belavię. To...
Boeing 737 MAX, który przyleciał do na krakowskie lotnisko Balice wypadł z pasa. Zatrzymał się na pasie zieleni....
Rosyjskiemu reżimowi udało się zarejestrować w Norwegii firmę ubezpieczeniową, która wystawiła fałszywe dokument...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas