Reklama

Niesforni pasażerowie. Kursy samoobrony dla załóg

Zaostrzone procedury na lotniskach, konieczność noszenia maseczek przynajmniej od momentu wejścia do terminala w miejscu wylotu do wyjścia z budynku po wylądowaniu, ograniczona oferta na pokładzie i na ziemi, to reali dzisiejszych podróży lotniczych.

Aktualizacja: 27.06.2021 12:41 Publikacja: 27.06.2021 10:34

Niesforni pasażerowie. Kursy samoobrony dla załóg

Foto: Bloomberg

I to wszystko powoduje, że dla wielu osób podróże lotnicze stały się bardziej stresujące. A pasażerowie coraz częściej odreagowują ten stres w kontaktach z personelem naziemnym i załogami samolotów. Nie jest rzadkością dzisiaj, że na pokładach i na ziemi dochodzi do awantur. O ile personel naziemny może wezwać wsparcie ze straży granicznej, czy policji, o tyle załogi samolotów zdane są na własne umiejętności tak perswazji, jak i użycia koniecznej siły fizycznej.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Wielka strata Boeinga. Ale w Seattle i tak wielka radość
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Transport
Produkcja airbusów A220 złapała zadyszkę. Co z samolotami dla LOT?
Transport
Indie kontra Boeing i Airbus. HAL stawia na współpracę z Rosją
Transport
Marcin Horała komentuje aferę gruntową. „CPK zachował się prawidłowo”
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Transport
Boeing wylądował w morzu. Lotniczy wypadek w Hongkongu
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama