Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 09.06.2021 16:52 Publikacja: 09.06.2021 16:21
American Airlines
Foto: Bloomberg
Pracownicy centrali American Airlines zostali poproszeni przez swojego pracodawcę o pomoc przy gwałtownym wzroście ruchu na lotnisku Dallas Fort Worth. Przewoźnik potrzebuje wsparcia przy pomaganiu pasażerom w poruszaniu się po lotnisku, wysiadaniu z samolotów czy odstawianiu wózków.
- Spodziewamy się, że powitamy więcej klientów tego lata i wiemy, że liczą na nas, że zapewnimy niezawodną obsługę i pomożemy im czuć się komfortowo po tym, jak po wielu miesiącach wrócą do podróżowania. To jest coś, w czym nasi pracownicy z pierwszej linii są ekspertami, ponieważ regularnie dają z siebie wszystko i więcej, by dbać o naszych klientów. Aby zapewnić im potrzebne wsparcie, nasze korporacyjne zespoły wsparcia zapewnią dodatkowe wsparcie w Dallas Fort Worth – powiedziała Sarah Jantz, rzeczniczka American Airlines w oświadczeniu cytowanym przez NBCDFW (lokalną stację NBC) i inne media.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas