Na ten sam termin amerykańska Federalna Agencja Lotnictwa (FAA) oraz Boeing zaprosiły do Texasu 50 regulatorów rynków lotniczych, aby im przekazać informacje o zmianach, jakie Boeing wprowadził w oprogramowaniu tych maszyn.
—LOT otrzymał takie zaproszenie od IATA i nasi przedstawiciele polecą do Montrealu – mówi Jakub Panek z biura prasowe LOT. Polski przewoźnik ma 5 takich maszyn odstawionych na płycie Lotniska Chopina w Warszawie. 2 Maxy zaparkował na tej samej płycie największy czarterowy przewoźnik w Polsce – Enter Air. Polski Urząd Lotnictwa Cywilnego będzie reprezentowany przez unijną agencję bezpieczeństwa Lotniczego EASA. IATA jednak zastrzega się ,że po spotkaniu nie będzie żadnych oficjalnych informacji. Do tego samego zobowiązali się regulatorzy rynków lotniczych. To oznacza,że pierwsze konkrety będzie można usłyszeć dopiero w Seulu 1 czerwca, podczas dorocznej konferencji IATA, na którą przyjeżdżają przedstawiciele wszystkich 290 linii członkowskich, oraz największe światowe firmy związane z branżą lotniczą. Będzie tam również prezes Boeinga, Dennis Muilenburg.