Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 05.05.2018 08:39 Publikacja: 05.05.2018 07:30
Foto: 123rf.com
Oczywiście - zapewniają - oprócz bezpieczeństwa lotów. Samoloty mają być lżejsze, bo wtedy spalają mniej znów drożejącego paliwa. Stąd z pokładu ma zniknąć wszystko, co nie jest absolutnie niezbędne dla wizerunku linii. Usługi, które znikają, po jakimś czasie pojawią się, ale jako opcja płatna i dodatkowy przychód , a nie wydatek dla przewoźnika.
Siedzimy już na fotelach, które nie są tak wygodne, jak jeszcze kilka lat temu. Przewoźnicy i producenci przechwalają się jak innowacyjne technologie zostały wykorzystane. Co z tego, kiedy cienki fotel z mikroskopijną liczbą centymetrów miejsca na nogi jest jeszcze do wytrzymania na rejsach trwających godzinę-półtorej. Nie więcej, a coraz częściej w takich właśnie warunkach latamy za Atlantyk i do Azji. Jeśli ktoś siedział przy oknie i musiał podczas rejsu wyjść do toalety, wie o co mi chodzi.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas