Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 28.02.2021 15:25 Publikacja: 28.02.2021 15:25
Foto: AdobeStock
Pipistrel Miniliner ma być idealnym rozwiązaniem na trasy regionalne. Samolot będzie miał 20 foteli pasażerskich i na jednym tankowaniu ekologicznym paliwem powinien przelecieć 1000 km. Szacunki wskazują, że maszyna pozwoli obniżyć koszty eksploatacyjne w stosunku do obecnych samolotów podobnego typu nawet o 40 proc. Producent liczy, że otrzyma pełną certyfikację najpóźniej do 2030 roku.
Całe przedsięwzięcie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach programu Unifier 19, który ma pomóc wprowadzić na rynek zeroemisyjne lub niemal zeroemisyjne środki transportu lotniczego.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Odczyty z czarnych skrzynek wyjaśnią, jak doszło do incydentu na lotnisku w Hongkongu. Boeing 747 w wersji carg...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
– Chcemy pokazać jak ważne jest lotnictwo dla polskiej gospodarki. Nie mówiąc oczywiście o jego roli w obronnośc...
Władimir Putin bardzo chciał, żeby kolejne spotkanie z Donaldem Trumpem obyło się w Moskwie. Miał ku temu kilka...
Amerykański regulator rynku lotniczego - Federalna Agencja Transportu zezwoliła Boeingowi na zwiększenie produkc...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Prezydent Donald Trump uważa, że rosyjska propozycja, by Elon Musk i jego firma zajmująca się budową tuneli — Th...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas