Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.06.2020 09:19 Publikacja: 03.06.2020 09:00
Foto: Bloomberg
Wcześniej niemiecki przewoźnik, który był zmuszony do uziemienia prawie całej floty, informował, że traci po milionie euro na godzinę. Przy tym II kwartał będzie jeszcze gorszy, ponieważ przez większość dni wszystkie linie z grupy (Swiss, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Air Dolomiti i sama LH) wykonywały jedynie rejsy repatriacyjne i dopiero teraz powoli uruchamiają siatkę.
„W sytuacji, kiedy popyt na podróże lotnicze odradza się bardzo powoli, musimy zdecydować się na daleko posunięte oszczędności, aby sprostać tej trudnej sytuacji” - powiedział cytowany w komunikacie prasowym Carsten Spohr, prezes Grupy Lufthansa.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas