Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.01.2020 15:03 Publikacja: 18.01.2020 15:01
Foto: Adobe Stock
Kanadyjczyk został prezesem we wrześniu 2018 i zapowiedział większą integrację obu przewoźników. W ubiegłym roku, gdy KLM był przeciwny zmianom w strukturze kierowniczej grupy, rząd Holandii niespodziewanie kupił 14 proc. udziałów w niej zrównując się stanem posiadania z rządem Francji.
Smithowi udało się przezwyciężyć zastrzeżenia Holendrów do planu integracji zarządzania obu flotami, które były eksploatowane oddzielnie przez 15 lat od utworzenia grupy AF-KLM. Zamiana w czerwcu zamówień AF na boeingi i KLM na airbusy wykazała duży stopień koordynacji, a bliższa współpraca może dać grupie większą siłę nabywczą jako użytkownika ponad 500 samolotów — powiedział teraz Smith w Zrzeszeniu Prasy Anglo-Amerykańskiej w Paryżu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas