Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.01.2020 15:03 Publikacja: 18.01.2020 15:01
Foto: Adobe Stock
Kanadyjczyk został prezesem we wrześniu 2018 i zapowiedział większą integrację obu przewoźników. W ubiegłym roku, gdy KLM był przeciwny zmianom w strukturze kierowniczej grupy, rząd Holandii niespodziewanie kupił 14 proc. udziałów w niej zrównując się stanem posiadania z rządem Francji.
Smithowi udało się przezwyciężyć zastrzeżenia Holendrów do planu integracji zarządzania obu flotami, które były eksploatowane oddzielnie przez 15 lat od utworzenia grupy AF-KLM. Zamiana w czerwcu zamówień AF na boeingi i KLM na airbusy wykazała duży stopień koordynacji, a bliższa współpraca może dać grupie większą siłę nabywczą jako użytkownika ponad 500 samolotów — powiedział teraz Smith w Zrzeszeniu Prasy Anglo-Amerykańskiej w Paryżu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas