Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 26.11.2019 13:21 Publikacja: 26.11.2019 13:17
Foto: Bloomberg
Data rozpoczęcia dostaw MAX-ów i rytm ich produkcji, co dotyczy podwykonawców i dostawców, były głównym tematem rozmów producentów podzespołów podczas salonu w Dubaju (17-21 listopada).
Boeing mówił, że ma nadzieję rozpocząć dostawy w grudniu po zatwierdzeniu przez FAA nowej wersji oprogramowania systemu przeciwdziałającego przeciągnięciu, bo nowe wymogi szkolenia pilotów miałyby uzyskać zgodę w styczniu. FAA zastrzegł, że nie ma żadnego harmonogramu. — Co trzy miesiące Boeing zapowiadał, że może już ruszać i tak było od roku — stwierdził szef firmy produkującej wyposażenie kabin. On, podobnie jak inni, nie chciał ujawnić się, aby nie narazić się Boeingowi czy innym producentom.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas