Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.10.2019 06:32 Publikacja: 17.10.2019 18:01
Foto: Bloomberg
Chcą usłyszeć od nich pod przysięgą, co Boeing obiecywał potencjalnym klientom, liniom lotniczym w zakresie szkolenia załóg i procedury certyfikacji MAX-ów. Także poznać wymianę korespondencji producenta z liniami Lion Air i Ethiopian po pierwszej katastrofie 29 października 2018, a przed drugą 10 marca. Chcą mieć dostęp do dokumentów o oprogramowaniu automatycznego pilota MCAS, którego podejrzewa się o udział w obu katastrofach oraz informacji o czujnikach w samolotach.
Rodziny ofiar Lion Air prowadzą z Boeingiem rozmowy o warunkach ugody, rodziny ofiar katastrofy w Etiopii zainicjowały proces. Obie sprawy są w sądzie federalnym w Chicago.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas