Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 01.07.2019 13:36 Publikacja: 01.07.2019 13:36
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński Robert Gardziński
Chodzi o rejsy z Tallinna do Sztokholmu i Brukseli. Jednocześnie LOT, jak dotychczas, będzie latał też z Tallina do Warszawy. Na tych trasach będą latały samoloty Bombardier CRJ900 wynajmowane wraz z załogami od firmy Regional Jet, będącej wspólną własnością LOT-u i Nordiki. LOT ma w niej 49 procent udziałów.
Jak poinformował LOT w komunikacie, na mocy porozumienia z Nordiką przejęcie odpowiedzialności handlowej zostało zaplanowane na 1 sierpnia 2019 roku. — Widzimy w tych połączeniach interesujący potencjał biznesowy, ale jednocześnie dostrzegamy potrzebę ich wzmocnienia. Z tego powodu wspólnie z estońskimi partnerami uznaliśmy, że to właśnie LOT długoterminowo będzie w stanie prowadzić skuteczniejszą konkurencję i zapewnić dogodne biznesowo połączenia Tallina z kluczowymi ośrodkami w Europie zarówno w postaci bezpośrednich rejsów, jak i oferty warszawskiego hubu — mówi Maciej Wilk, członek zarządu ds operacyjnych LOT, cytowany w komunikacie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas