Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 05.08.2019 17:09 Publikacja: 05.08.2019 16:49
Foto: mat.pras.
Plakaty dotyczącego rozpoczynającego się w środę znanego Sziget Festival pod hasłem „Love Revolution”, pokazują pary, w tym homoseksualne, ze sloganami „zero cukru, zero uprzedzeń”.
Kampania reklamowa wywołała niezadowolenie części zwolenników partii Fidesz Viktora Orbana, a także polityków ugrupowania, które jest przeciwne małżeństwo osób tej samej płci. W niedzielę jeden z najważniejszych polityków partii Istvan Boldog wezwał do bojkotu produktów Coca-Coli z powodu „prowokującej” kampanii.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Zużyty olej po smażeniu jest jednym z najbardziej problematycznych odpadów, powodującym kosztowne awarie kanaliz...
Czy Polska naprawdę stała się krajem bez kompleksów wobec Zachodu? O społecznych zmianach, pokoleniowych różnica...
Ostatni odcinek linii Warszawa Wschodnia – Lublin będzie rozbudowany. W ramach inwestycji na linii otwockiej PKP...
Prezydent Rafał Trzaskowski zatrudnił kolejną dyrektorkę-koordynatorkę, czyli osobę, która ma taki zakres obowią...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas