Reklama

UOKiK: nadpłaty za usługi telekomunikacyjne

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził, jak czterej najwięksi operatorzy telekomunikacyjni rozliczają nadpłaty po zakończeniu umowy. Zdaniem urzędu, operatorzy powinni informować o wysokości nadpłaty i możliwości jej zwrotu.

Aktualizacja: 06.11.2017 10:25 Publikacja: 06.11.2017 10:15

UOKiK: nadpłaty za usługi telekomunikacyjne

Foto: Adobe Stock

mat

Na twoim koncie abonenckim po zakończeniu umowy z operatorem telekomunikacyjnym może pojawić się nadpłata. Wynika z tego, że np. przez pomyłkę przelejesz więcej pieniędzy, albo operator już po zakończeniu umowy pozytywnie rozstrzygnie twoją reklamację i odda pewne środki. Nadwyżka może też się pojawić wtedy, gdy na początku umowy wpłaciłeś kaucję np.za sprzęt (m.in. dekoder) i nie została ona tobie zwrócona.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Prawo w Polsce
Koniec abonamentu RTV. Są założenia nowej ustawy medialnej
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Sądy i trybunały
RPO nie zostawia suchej nitki na projekcie resortu Waldemara Żurka
Prawo dla Ciebie
Sąd: wlewy z witaminy C i kurkuminy to nie jest żadne leczenie
Nieruchomości
Mieszkańcy zapłacą od kilograma śmieci. Jest nowy projekt rządu
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Dane osobowe
Sąd: szpital zapłaci słoną karę za kamery ukryte w zegarach
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama