Pasażer zarezerwował za pośrednictwem irlandzkiego przewoźnika lot dla sześciu osób na trasie Warszawa – Mediolan i z powrotem. Wylot miał się odbyć 8 września tego roku. Trzy miesiące przed podróżą klient dostał maila informującego o zmianie terminu lotu z 8 na 7 września.

Zmiana byłaby zrozumiała, gdyby nie to, że na lot 8 września wciąż można było kupić bilety na stronie linii. Klient złożył reklamację, domagając się powrotu do poprzedniego terminu lotu. Powiadomiono go, że zmiana jest niemożliwa, a jeżeli nowy lot pasażerom nie odpowiada, to mogą z niego zrezygnować i dostaną zwrot pieniędzy.

Czytaj także: Kiedy można zostać wyproszonym z samolotu lub autobusu

To rozwiązanie nie satysfakcjonowało pasażerów. Złożyli skargę do ECK Polska, które wspólnie z ECK Irlandia skontaktowało się z przewoźnikiem. Dzięki interwencji ECC-Net linia lotnicza przywróciła klientom rezerwację na 8 września i jeszcze pozwoliła im wybrać sobie dogodne miejsca w samolocie.