fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Konsumenci

Kiedy przewoźnik nie może przełożyć terminu lotu

Adobe Stock
Przewoźnik nie może zmieniać terminu lotu, jeśli nadal sprzedaje na niego bilety. Po interwencji Europejskiego Centrum Konsumenckiego firma uznała reklamację.

Pasażer zarezerwował za pośrednictwem irlandzkiego przewoźnika lot dla sześciu osób na trasie Warszawa – Mediolan i z powrotem. Wylot miał się odbyć 8 września tego roku. Trzy miesiące przed podróżą klient dostał maila informującego o zmianie terminu lotu z 8 na 7 września.

Zmiana byłaby zrozumiała, gdyby nie to, że na lot 8 września wciąż można było kupić bilety na stronie linii. Klient złożył reklamację, domagając się powrotu do poprzedniego terminu lotu. Powiadomiono go, że zmiana jest niemożliwa, a jeżeli nowy lot pasażerom nie odpowiada, to mogą z niego zrezygnować i dostaną zwrot pieniędzy.

To rozwiązanie nie satysfakcjonowało pasażerów. Złożyli skargę do ECK Polska, które wspólnie z ECK Irlandia skontaktowało się z przewoźnikiem. Dzięki interwencji ECC-Net linia lotnicza przywróciła klientom rezerwację na 8 września i jeszcze pozwoliła im wybrać sobie dogodne miejsca w samolocie.

Źródło: ECK
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA