Reklama

Walentynkowe problemy klientów: zwrot bielizny i biżuterii

Czy można zwrócić zamówioną w internecie bieliznę albo biżuterię z grawerem dla ukochanej osoby - na te i inne pytania w programie #RZECZoPRAWIE odpowiadał Karol Muż z Europejskiego Centrum Konsumenckiego.

Publikacja: 14.02.2020 13:06

Walentynkowe problemy klientów: zwrot bielizny i biżuterii

Foto: Adobe Stock

- Szereg osób, które zgłaszają się do ECK informuje nas, że przedsiębiorca nie umożliwił im zwrotu towaru - mówił Muż.

Czytaj także: Romantyczny wyjazd, portale randkowe, zakupy w internecie - na co powinien uważać walentynkowy konsument

- Jeśli to jest bielizna, czyli produkt o intymnym charakterze, to oczywistym jest, że przedsiębiorca nie będzie miał interesu w tym żeby go sprzedać dalej - dodał ekspert.

Podkreślił, że założeniem jest oddanie produktu pełnowartościowego.

- Warto przemyśleć także grawerowanie biżuterii - ostrzegł Muż.

Reklama
Reklama

- Są to towary wytworzone według specyfikacji klienta i co do zasady nie będzie uznawany ich zwrot - podkreślił.

Posłuchaj całej rozmowy z Karolem Mużem

Zawody prawnicze
Notariusze zwalniają pracowników i zamykają kancelarie
Nieruchomości
Mała zmiana prawa, która mocno uderzy w patodeweloperkę
Zawody prawnicze
Reforma już rozgrzewa prokuratorów, choć do jej wdrożenia daleka droga
Nieruchomości
To już pewne: dziedziczenia nieruchomości z prostszymi formalnościami
Nieruchomości
Co ze słupami na prywatnych działkach po wyroku TK? Prawnik wyjaśnia
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama