Walentynkowe problemy klientów: zwrot bielizny i biżuterii

Czy można zwrócić zamówioną w internecie bieliznę albo biżuterię z grawerem dla ukochanej osoby - na te i inne pytania w programie #RZECZoPRAWIE odpowiadał Karol Muż z Europejskiego Centrum Konsumenckiego.

Publikacja: 14.02.2020 13:06

Walentynkowe problemy klientów: zwrot bielizny i biżuterii

Foto: Adobe Stock

- Szereg osób, które zgłaszają się do ECK informuje nas, że przedsiębiorca nie umożliwił im zwrotu towaru - mówił Muż.

Czytaj także: Romantyczny wyjazd, portale randkowe, zakupy w internecie - na co powinien uważać walentynkowy konsument

- Jeśli to jest bielizna, czyli produkt o intymnym charakterze, to oczywistym jest, że przedsiębiorca nie będzie miał interesu w tym żeby go sprzedać dalej - dodał ekspert.

Podkreślił, że założeniem jest oddanie produktu pełnowartościowego.

- Warto przemyśleć także grawerowanie biżuterii - ostrzegł Muż.

- Są to towary wytworzone według specyfikacji klienta i co do zasady nie będzie uznawany ich zwrot - podkreślił.

Posłuchaj całej rozmowy z Karolem Mużem

- Szereg osób, które zgłaszają się do ECK informuje nas, że przedsiębiorca nie umożliwił im zwrotu towaru - mówił Muż.

Czytaj także: Romantyczny wyjazd, portale randkowe, zakupy w internecie - na co powinien uważać walentynkowy konsument

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Podatki
Nierealna darowizna nie uwolni od drakońskiego podatku. Jest wyrok NSA
Samorząd
Lekcje religii po nowemu. Projekt MEiN pozwoli zaoszczędzić na katechetach
Prawnicy
Bodnar: polecenie w sprawie 144 prokuratorów nie zostało wykonane
Cudzoziemcy
Rząd wprowadza nowe obowiązki dla uchodźców z Ukrainy
Konsumenci
Jest pierwszy wyrok ws. frankowiczów po głośnej uchwale Sądu Najwyższego
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił