Antczak Construction to marka firmy FB Antczak odpowiedzialna za prowadzenie inwestycji w systemie generalnego wykonawstwa. Pierwszy radomski market francuskiej sieci Leroy Merlin oferującej materiały budowlano-dekoracyjne będzie miał ok. 12 tys. mkw. powierzchni. Obok budynku zaprojektowano częściowo zadaszony parking dla klientów sklepu, który pomieści ponad 360 samochodów (zadaszonych stanowisk będzie ok. 200).

- W powstającym w Radomiu sklepie przygotowujemy szeroką ofertę handlową z myślą o mieszkańcach miasta i okolic - mówi cytowany w komunikacie Tomasz Baczkowski, dyrektor Leroy Merlin w Radomiu. - Nasi klienci oprócz możliwości zrobienia zakupów, będą mogli zaprojektować swoją przestrzeń, zainspirować się przygotowaną przez nas strefą kuchni i łazienek, zaaranżować dekoracje przestrzeni, a także zlecić montaż zakupionych produktów. Zakupy zrobią w komfortowych warunkach,  a wyróżnikiem będzie całkowicie zadaszona i przejezdna strefa z materiałami budowlanymi typu drive-thru - zachęca.

Sklep w Radomiu będzie kolejną lokalizacją marki w Polsce. W swojej ofercie markety Leroy Merlin mają od 30 tys. do 60 tys. produktów polskich i międzynarodowych marek. Firma obsługuje niemal 245 milionów klientów w 12 krajach świata, w tym Chinach, Brazylii i Rosji.

FB Antczak w portfolio inwestycji realizowanych w systemie generalnego wykonawstwa ma już takie marki jak Nestle Polska, Pratt&Whitney, MAKRO-Metro Group, MLP, Panattoni, Goodman czy Raben Polska.

- I to właśnie to obszerne portfolio firmy w realizacji podobnych obiektów usługowo - handlowych zdecydowało o naszej współpracy z Leroy Merlin - komentuje  Marcin Antczak, prezes FB Antczak.