Reklama

Nowe strategie deweloperów

430 tys. mkw. - tyle nowej powierzchni handlowej może przybyć w tym roku w całym kraju. Rozwija się rynek centrów convenience i projektów wielofunkcyjnych.

Publikacja: 18.04.2019 16:39

Silesia Outlet

Silesia Outlet

Tak wynika z analiz firmy doradczej JLL. - Rynek dużych centrów handlowych stopniowo się nasyca - mówi Anna Wysocka, dyrektor działu wynajmu powierzchni handlowych w JLL. - Deweloperzy zmieniają swoje strategie biznesowe. - Jesteśmy świadkami sukcesywnej polaryzacji rynku pomiędzy dużymi galeriami handlowo-rozrywkowymi a obiektami typu convenience. Mniejsze centra i parki handlowe powoli wypełniają niszę rynkową, co ma odzwierciedlenie zarówno w obiektach oddanych do użytku w I kwartale, jak również tych planowanych do ukończenia w tym roku.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkanie dla singla, dla pary, dla rodziny. To dobry czas na szukanie lokalu?
Nieruchomości
Popyt na biura nakręcają renegocjacje umów
Nieruchomości
Trójmiasto zdominowało rynek mieszkań premium. Ta część rynku też nie ma lekko
Nieruchomości
Deweloperzy lubią „obwarzanki” i kurorty. A co lubią klienci?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Nieruchomości
„Pomysły” deweloperów, czyli jak z domu może powstać blok
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama