Reklama
Rozwiń

Nowe strategie deweloperów

430 tys. mkw. - tyle nowej powierzchni handlowej może przybyć w tym roku w całym kraju. Rozwija się rynek centrów convenience i projektów wielofunkcyjnych.

Publikacja: 18.04.2019 16:39

Silesia Outlet

Silesia Outlet

Tak wynika z analiz firmy doradczej JLL. - Rynek dużych centrów handlowych stopniowo się nasyca - mówi Anna Wysocka, dyrektor działu wynajmu powierzchni handlowych w JLL. - Deweloperzy zmieniają swoje strategie biznesowe. - Jesteśmy świadkami sukcesywnej polaryzacji rynku pomiędzy dużymi galeriami handlowo-rozrywkowymi a obiektami typu convenience. Mniejsze centra i parki handlowe powoli wypełniają niszę rynkową, co ma odzwierciedlenie zarówno w obiektach oddanych do użytku w I kwartale, jak również tych planowanych do ukończenia w tym roku.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Nieruchomości
Przedmieścia kuszą niższymi cenami mieszkań
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Nieruchomości
Najem mieszkań na huśtawce. Ile zapłaci lokator?
Nieruchomości
Rynek wtórny. Nie ma co czekać na cenowy cud
Nieruchomości
Tyle sprzedający chcą za mieszkania z drugiej ręki
Nieruchomości
Nowy szef Speedwella w Polsce: wierzymy w rynek mieszkaniowy