Reklama
Rozwiń
Reklama

Dobre perspektywy dla rynku

Eksperci CBRE wzięli pod lupę trendy na polskim rynku nieruchomości komercyjnych: zagrożenia, wyzwania i szanse.

Publikacja: 13.02.2020 09:44

W tym roku CBRE obchodzi 20-lecie obecności na polskim rynku

W tym roku CBRE obchodzi 20-lecie obecności na polskim rynku

Foto: materiały prasowe

Po 20 latach w Polsce CBRE jest gotowe do wyznaczania szlaków dla branży w następnych dekadach – powiedział Daniel Bienias, dyrektor zarządzający CBRE, otwierając konferencję „It's time CBRE", zorganizowaną z okazji 20-lecia działalności firmy w naszym kraju.

– Tytuł konferencji oznacza czas na świętowanie, na dzielenie się wiedzą oraz na zrobienie wspólnie czegoś dobrego – mówił Daniel Bienias. – Zmiany klimatu, podążanie za najnowszymi trendami technologicznymi – te tematy w nadchodzących latach będą miały ogromny wpływ zarówno na nasze życie osobiste, jak i prowadzenie biznesu. Dlatego jako CBRE zobowiązujemy się, że do 2030 r. zmniejszymy o 25 proc. ślad węglowy dla nieruchomości komercyjnych, na który mamy wpływ w ramach projektu Real Impact Project – dodał, zachęcając uczestników wydarzenia do przystąpienia do programu.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Nieruchomości
Deweloperskie partnerstwo. Czym i po co wymieniają się firmy
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Heimstaden wierzy w PRS, ale poza wynajmowaniem sprzedaje mieszkania. Dlaczego?
Nieruchomości
Gdzie w Polsce jest najwięcej niedrogich mieszkań
Nieruchomości
Hillwood Polska kupuje magazyny za 100 mln euro
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Popyt na nowe mieszkania nie słabnie. Są zmiany w cennikach
Reklama
Reklama