Reklama

Michał Szułdrzyński: Porozumienie – pierwsza ofiara „Mediów bez wyboru”

To, że środowy protest miał sens, pokazuje sprzeciw Porozumienia wobec podatkowi od reklamy

Aktualizacja: 14.02.2021 11:58 Publikacja: 13.02.2021 16:07

Michał Szułdrzyński: Porozumienie – pierwsza ofiara „Mediów bez wyboru”

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Decyzja Porozumienia Jarosława Gowina – a w każdym razie tej jego części, które pozostało lojalne wobec Jarosława Gowina – w sprawie odrzucenia ustawy o podatku reklamowym de facto przesądza los tego projektu.

Bez Jarosława Gowina 12 lojalnych wobec niego posłów, takiej ustawy nie da się przegłosować. Opozycja – od partii Razem po Konfederację  - już zapowiedziała, że projektu w takim kształcie na pewno nie poprze.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Komentarze
Jacek Czaputowicz: Minister Wang Yi w Warszawie. Nie jest to najlepszy adresat apeli, by Chiny wpłynęły na Putina
Komentarze
Jerzy Haszczyński: Niemiecka broń zamiast reparacji. Nie tędy droga do pojednania
Komentarze
Jacek Czaputowicz: Kiedy żądanie reparacji od Niemiec staje się sprzeczne z polską racją stanu?
Komentarze
Jerzy Haszczyński: Najnowsze wiadomości z pola walki z AfD
Komentarze
Rusłan Szoszyn: Czy zamknięta granica otrzeźwi Aleksandra Łukaszenkę? Niekoniecznie
Reklama
Reklama