Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 10.03.2017 15:08 Publikacja: 10.03.2017 14:00
Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki
Przeciętny pasażer polskiej kolei ma odczucie, że pociągi nie są punktualne i jest to odczucie prawidłowe. Polscy przewoźnicy po prostu punktualni nie są i - gdy przyjmiemy, że każde spóźnienie się liczy - to okazuje się, że w czwartym kwartale 2016 roku tylko 78,13 proc. pociągów nie miało opóźnienia w stosunku do rozkładu. Na szczęście, większość tych spóźnień to spóźnienia nieodczuwalne przez pasażera lub odczuwalne w niewielkim stopniu, czyli takie do 5 minut.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas