Aktualizacja: 10.03.2017 15:08 Publikacja: 10.03.2017 14:00
Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki
Przeciętny pasażer polskiej kolei ma odczucie, że pociągi nie są punktualne i jest to odczucie prawidłowe. Polscy przewoźnicy po prostu punktualni nie są i - gdy przyjmiemy, że każde spóźnienie się liczy - to okazuje się, że w czwartym kwartale 2016 roku tylko 78,13 proc. pociągów nie miało opóźnienia w stosunku do rozkładu. Na szczęście, większość tych spóźnień to spóźnienia nieodczuwalne przez pasażera lub odczuwalne w niewielkim stopniu, czyli takie do 5 minut.
Sprytnie zorganizowana sieć importerów na świecie pozwala Rosjanom na sprowadzanie mimo sankcji części zamiennyc...
Deutsche Bahn testuje nowy pociąg dużych prędkości firmy Siemens na trasie między Erfurtem a Halle, ustanawiając...
Pociąg Intercity Adriatic Express, który wiezie turystów z Polski do Chorwacji, wyruszył w swój pierwszy kurs w...
Europa bardzo powoli odbudowuje swój ruch lotniczy po pandemii. Najszybciej udało się to Turkom, którzy pod ten...
Pasażerowie linii kolejowej Eurostar zmagają się z poważnymi opóźnieniami. We wtorek ruch został zablokowany prz...
W założeniach zarządu nie trafią one jednak na rynek przewozowy, a jednie na złom. Zdecydowana większość to tabo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas