Reklama
Rozwiń
Reklama

H&M dyskryminuje klientów? Szwedzki RPO rozpoczął dochodzenie

Szwedzki Rzecznik Praw Obywatelskich rozpoczął dochodzenie po doniesieniach medialnych, że w sklepach H&M dochodzi do dyskryminacji klientów.

Aktualizacja: 10.12.2020 14:34 Publikacja: 10.12.2020 13:49

H&M dyskryminuje klientów? Szwedzki RPO rozpoczął dochodzenie

Foto: Bloomberg

W listopadzie szwedzki dziennik Aftonbladet opublikował nagranie z ukrytej kamery, z którego wynika, że klientce obcego pochodzenia odmówiono wymiany zakupionych przedmiotów bez paragonu, podczas dziennikarzowi Szwedowi pozwolono dokonać wymiany. H&M w Szwecji pozwala na wymiany produktów bez paragonu.

Po artykule Aftonbladet H&M odmówił komentarza na temat nagrania. Szwedzka firma poinformowała jednak, że wymiana bez paragonu jest możliwa, o ile dane artykuły są nadal w sklepie. Równocześnie na swoim facebookowym profilu H&M potępił wszelkie przejawy rasizmu i dyskryminacji.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama