Reklama
Rozwiń
Reklama

H&M dyskryminuje klientów? Szwedzki RPO rozpoczął dochodzenie

Szwedzki Rzecznik Praw Obywatelskich rozpoczął dochodzenie po doniesieniach medialnych, że w sklepach H&M dochodzi do dyskryminacji klientów.

Aktualizacja: 10.12.2020 14:34 Publikacja: 10.12.2020 13:49

H&M dyskryminuje klientów? Szwedzki RPO rozpoczął dochodzenie

Foto: Bloomberg

W listopadzie szwedzki dziennik Aftonbladet opublikował nagranie z ukrytej kamery, z którego wynika, że klientce obcego pochodzenia odmówiono wymiany zakupionych przedmiotów bez paragonu, podczas dziennikarzowi Szwedowi pozwolono dokonać wymiany. H&M w Szwecji pozwala na wymiany produktów bez paragonu.

Po artykule Aftonbladet H&M odmówił komentarza na temat nagrania. Szwedzka firma poinformowała jednak, że wymiana bez paragonu jest możliwa, o ile dane artykuły są nadal w sklepie. Równocześnie na swoim facebookowym profilu H&M potępił wszelkie przejawy rasizmu i dyskryminacji.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama