Reklama Gangu Słodziaków najpopularniejsza na Youtubie

Spot reklamujący Gang Słodziaków w Biedronce okazał się najpopularniejszą reklamą w zestawieniu YouTube AdsLeaderboard. A Słodziaki ruszają na podbój szkół.

Aktualizacja: 03.10.2019 13:43 Publikacja: 03.10.2019 13:12

Reklama Gangu Słodziaków najpopularniejsza na Youtubie

Foto: www.gangslodziakow.pl

Biedronka ma powody do zadowolenia. Spot „Nowy Gang Słodziaków w Biedronce – otwórz Magiczny Portal" okazał się być najpopularniejszą reklamą w sierpniu w zestawieniu YouTube AdsLeaderboard. Opublikowany 25 sierpnia spot dał radę, jak informuje Press.pl, w kilka dni przeskoczyć konkurentów.

Drugie miejsce zajęła reklama promująca grę „Clash of Clans".

Trzecie i piąte miejsce przypadło konkurentowi Biedronki Lidlowi z raczej poważnymi reklamami – „Sól – najczęściej zadawane pytania" oraz „Cukier – najczęściej zadawane pytania", w których udział wziął prof. Mirosław Jarosz z Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej

Czwarte miejsce przypadło ING Bankowi Śląskiemu.

Biedronka nie spoczywa na laurach i nadal wykorzystuje efekt Słodziaków zarówno do reklamowania zakupów w swoich sklepach, jak i inicjatyw mających bardziej społeczny charakter. Jeronimo Martins Polska włącza się w obchody ogólnopolskiego Dnia Głośnego Czytania za pomocą skierowanego do szkół konkursu „Szkolne Przygody Gangu Słodziaków". W tym roku detalista chce położyć nacisk na ekologiczną edukację najmłodszych.

Zwycięskie 15 szkół otrzyma od Biedronki po 3 tysiące złotych na zakup nowych książek do szkolnych bibliotek oraz nagrody dla uczniów i nauczycieli. Dla 500 klas przewidziane są z kolei wyróżnienia i nagrody na dla uczniów. W poprzedniej edycji udział wzięło udział 40 tys. nauczycieli i 6 tysięcy klas. Nauczyciele chwalili jakość dostarczanych przez Biedronkę materiałów edukacyjnych. W tym roku od uczniów oczekuje się przygotowanie specjalnej dekoracji zawierającej Magiczne Drzewo Słodziaków zrobione z materiałów nadających się do recyklingu lub zasadzonych przez dzieci oraz wykorzystanie jej w czasie obchodów Dnia Głośnego Czytania z Gangiem Słodziaków. By sfinalizować udział w konkursie trzeba będzie jeszcze przesłać relację z Dnia Głośnego Czytania najpóźniej do 15 listopada do godziny 17.

W cieniu Biedronki pozostaje w tym momencie jej główny konkurent Lidl, który promuje wśród dzieci zdrowe odżywianie swoją najnowszą książką za naklejki wydaną we współpracy z Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej publikacją „Supermocni kontra złodzieje zdrowia".

Biedronka ma powody do zadowolenia. Spot „Nowy Gang Słodziaków w Biedronce – otwórz Magiczny Portal" okazał się być najpopularniejszą reklamą w sierpniu w zestawieniu YouTube AdsLeaderboard. Opublikowany 25 sierpnia spot dał radę, jak informuje Press.pl, w kilka dni przeskoczyć konkurentów.

Drugie miejsce zajęła reklama promująca grę „Clash of Clans".

Pozostało 85% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Handel
Kończy się czas wielkich promocji w sklepach. Specjalne oferty w innych kanałach
Handel
Żabka szuka franczyzobiorców na ukraińskich portalach
Handel
Brexit uderza w import żywności. Brytyjczycy narzekają na nowe przepisy
Handel
Kanadyjski rząd chce ściągnąć dyskonty. Na liście właściciele Biedronki i Lidla
Handel
VAT uderzył, ceny rosną już mocniej niż w marcu