Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 03.09.2020 12:35 Publikacja: 03.09.2020 11:22
Foto: www.carrefour.pl
Jak wynika z badań firmy KANTAR przeprowadzonych na zlecenie Carrefour Polska w lipcu 2020 r., 67 proc. badanych deklaruje chęć zakup karpia na Boże Narodzenie, w tym nadal blisko 40 proc. z nich planuje kupić go żywego. Według zwolenników kupowania takich ryb za takim rodzajem zakupu przemawia świeżość ryb, przywiązanie do tradycji, a także możliwość wyboru. Z roku na rok rośnie jednak odsetek osób, które pozytywnie postrzegają propozycję wycofania ze sprzedaży karpia żywego. Ponad 60 proc. klientów deklaruje, iż w przypadku wycofania ze sprzedaży karpia żywego, kupią go w innej postaci.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Sankcje odcięły Rosję od światowej bankowości. Nawet przyjazne reżimowi kraje, jak Chiny, boją się realizacji pł...
Ministerstwo Handlu Chin wszczęło postępowanie antydyskryminacyjne wobec amerykańskiej polityki handlowej dotycz...
Szwajcarski producent zegarków Swatch rozpoczął sprzedaż specjalnej edycji zegarka z odwróconymi cyframi 3 i 9 n...
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas