Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.06.2019 06:50 Publikacja: 18.06.2019 21:00
Foto: Adobe Stock
Miesiące letnie nie są okresem intensywnych zakupów, ale handel nie znosi próżni. Dlatego w sklepach królują wtedy obniżki cen, co dla klientów ma być głównym argumentem do odwiedzin. Jednak świta nadzieja dla handlowców.
Po cichu i bez specjalnego wsparcia promocyjnego rodzi się moda na obdarowywanie uczniów z okazji zakończenia roku szkolnego. Do takich planów przyznało się 37 proc. osób w badaniu Smartscope dla sieci RTV Euro AGD. W sumie plany prezentowe ma aż 56 proc. rodziców dzieci w wieku szkolnym i 19 proc. znajomych lub członków rodziny.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Konflikt między USA a Chinami znów się zaostrza. Donald Trump zagroził w piątek „masowym” podniesieniem ceł na t...
Japoński koncern odzieżowy Fast Retailing, właściciel marki Uniqlo, po raz czwarty z rzędu osiąga rekordowy zysk...
O tej pierwotnej ofercie publicznej „Parkiet” napisał jako pierwszy. Dziś Smyk Holding, właściciel sieci sklepów...
InPost może wkrótce odmienić sposób robienia zakupów online. Choć konkretne plany firmy w e-commerce pozostają n...
Dla 93,1 proc. klientów nad Wisłą promocje są ważne przy podejmowaniu decyzji zakupowych, co z kolei dla sklepów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas