Reklama

Sklepy Ewy Minge obniżają wyniki grupy Monnari

Wyższe przychody, ale i większe straty - to dość powszechny obraz spółek odzieżowych i obuwniczych z GPW w sprawozdaniach za I kwartał roku kalendarzowego. Nie inaczej jest w tym roku w wypadku producenta odzieży damskiej Monnari Trade, kierowanego przez Mirosława Misztala. To efekt przejęcia.

Publikacja: 30.05.2019 13:45

Sklepy Ewy Minge obniżają wyniki grupy Monnari

W ciągu pierwszych trzech miesięcy br. grupa prowadząca sieci sklepów Monnari i Femestage Eva Minge, zanotowała około 58,3 mln zł przychodu (wzrost o 20,3 proc. rok do roku), ale jej strata operacyjna powiększyła się o ponad 100 proc. do 2,1 mln zł, a strata netto była niewiele mniejsza i wyniosła 2,06 mln zł (wobec 0,92 mln zł rok temu).

Skonsolidowany zysk brutto na sprzedaży Monnari wyniósł w minionym kwartale 30,1 mln zł. Urósł o około 14,3 proc., czyli wolniej niż przychody. Tym samym, marża brutto na sprzedaży grupy obniżyła się z prawie 55 proc. rok temu do 51,7 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Handel
Towar za towar. Rozkręca się handel barterowy między Rosją a Chinami
Handel
Chińskie śledztwo w sprawie chipów z USA. Rozmowy handlowe nabierają tempa
Reklama
Reklama