Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.05.2019 18:35 Publikacja: 22.05.2019 18:14
Foto: Adobe Stock
Biedronka właśnie zapowiedziała iż ruszył jej najnowocześniejszy sklep w Warszawie. Placówka w Galerii Młociny to pierwszy sklep sieci, w którym klienci mogą skorzystać z samoobsługowej krajalnicy do pieczywa oraz szósta placówka w Warszawie wyposażona w specjalne stoisko mięsno-wędliniarskie, oferujące szeroki wybór produktów tradycyjnych, które wzbogacają asortyment wędlin i mięs paczkowanych.
- Jesteśmy przekonani, że lada oraz krajalnica będą cieszyć się ogromną popularnością – mówi Arnold Zyśk, menedżer ds. marketingu operacyjnego w Jeronimo Martins Polska.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Amerykański prezydent grozi Japonii cłami dochodzącymi nawet do 35 proc. Analitycy twierdzą, że nie należy tych...
Prezydent Donald Trump ogłosił w środę sukces: Stany Zjednoczone osiągnęły porozumienie handlowe z Wietnamem. To...
W niedzielę pożar strawił budynek rumuńskiego parku logistycznego wynajmowany przez odzieżową grupę LPP i towar...
Sekretarz skarbu Scott Bessent powiedział Fox Business, że jego zdaniem negocjacje handlowe z kilkunastoma kraja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas