Reklama
Rozwiń
Reklama

Zakupy zza lady wracają do łask

Choć kiedyś kojarzyły się z opowieściami z lat Polski Ludowej to kolejne sklepy wracają do takich rozwiązań.

Aktualizacja: 22.05.2019 18:35 Publikacja: 22.05.2019 18:14

Zakupy zza lady wracają do łask

Foto: Adobe Stock

Biedronka właśnie zapowiedziała iż ruszył jej najnowocześniejszy sklep w Warszawie. Placówka w Galerii Młociny to pierwszy sklep sieci, w którym klienci mogą skorzystać z samoobsługowej krajalnicy do pieczywa oraz szósta placówka w Warszawie wyposażona w specjalne stoisko mięsno-wędliniarskie, oferujące szeroki wybór produktów tradycyjnych, które wzbogacają asortyment wędlin i mięs paczkowanych.

- Jesteśmy przekonani, że lada oraz krajalnica będą cieszyć się ogromną popularnością – mówi Arnold Zyśk, menedżer ds. marketingu operacyjnego w Jeronimo Martins Polska.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama