Reklama
Rozwiń

Prosto, ale ekskluzywnie stawiać bariery dla tłumu

Odbiorca marek luksusowych jest wyczulony na tani marketing.

Publikacja: 08.05.2018 21:00

Prosto, ale ekskluzywnie stawiać bariery dla tłumu

Foto: Flickr

Manekin stoi w granatowych, błyszczących dresach i w białych kozaczkach. Materiał spodni przypomina sztuczną skórę, a ich styl przywodzi na myśl dyskotekę z lat 90. w mieście średniej wielkości. Nic nie szkodzi. Celem jest wyróżnienie z tłumu. Dresy zdobywającej popularność polskiej marki kosztują półtora tysiąca złotych.

– Gdy żyjesz w świecie, gdzie wszyscy ubierają się dobrze, to w pewnym momencie musisz ubrać się źle, mimo to wciąż wybierając dobrą jakość – komentuje Tomasz Graszewicz, dyrektor zarządzający agencją reklamową Up. – Przeciętny człowiek na ulicy może nawet nie odróżnić tego dresu od takiego za 40 zł, ale sam klient będzie miał poczucie, że ubrał się wyjątkowo – dodaje. W ten sposób moda dotyka jednej z głównych zasad strategii komunikacji luksusu – unikalności.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Donald Trump ogłasza sukces i umowę handlową z Wietnamem. Brak potwierdzenia
Handel
Spłonęło centrum logistyczne LPP w Rumunii. Przenosiny do Polski
Handel
Co z umowami handlowymi z USA? Biały Dom może przedłużyć termin zakończenia negocjacji
Handel
Sankcje przedłużone. Kraje „przyjazne" Rosji domykają drzwi
Handel
Howard Lutnick ogłasza sukces. Umowa handlowa USA z Chinami sfinalizowana