Reklama
Rozwiń
Reklama

Prosto, ale ekskluzywnie stawiać bariery dla tłumu

Odbiorca marek luksusowych jest wyczulony na tani marketing.

Publikacja: 08.05.2018 21:00

Prosto, ale ekskluzywnie stawiać bariery dla tłumu

Foto: Flickr

Manekin stoi w granatowych, błyszczących dresach i w białych kozaczkach. Materiał spodni przypomina sztuczną skórę, a ich styl przywodzi na myśl dyskotekę z lat 90. w mieście średniej wielkości. Nic nie szkodzi. Celem jest wyróżnienie z tłumu. Dresy zdobywającej popularność polskiej marki kosztują półtora tysiąca złotych.

– Gdy żyjesz w świecie, gdzie wszyscy ubierają się dobrze, to w pewnym momencie musisz ubrać się źle, mimo to wciąż wybierając dobrą jakość – komentuje Tomasz Graszewicz, dyrektor zarządzający agencją reklamową Up. – Przeciętny człowiek na ulicy może nawet nie odróżnić tego dresu od takiego za 40 zł, ale sam klient będzie miał poczucie, że ubrał się wyjątkowo – dodaje. W ten sposób moda dotyka jednej z głównych zasad strategii komunikacji luksusu – unikalności.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Handel
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama