Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.02.2019 11:54 Publikacja: 07.02.2019 11:54
Foto: Bloomberg
Marka Gucci znalazła się pod ostrzałem z powodu kominiarki (przypominającej jednakże bardziej zakrywający również twarz szalik), która zdaniem krytyków przywoływała stereotyp murzyna z karykatur z czasów segregacji rasowej.
Krytykowana część garderoby była czarna i zakrywała niemal całą twarz, z wyjątkiem ust, wokół których był czerwony otok. Wywoływało to skojarzenia z stylem teatralnego makijażu „Blackface", który odwoływał się do stereotypów rasowych i najczęściej był używany do karykaturalnego przedstawiania Afroamerykanów w sztuce (zarówno w teatrze, jak i w filmie).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wszystkie kraje świata miały czas do 9 lipca na wypracowanie umów handlowych z USA. Prezydent Donald Trump przes...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas