Reklama

Luksusowy butik wpuszcza konkurencję do swojego sklepu

Znany na rynku luksusowym sklep Moliera2 podczas pandemii pozwolił mniejszym markom do używania swojej platformy. Skorzystało ponad 150 firm.

Publikacja: 22.01.2021 13:08

Luksusowy butik wpuszcza konkurencję do swojego sklepu

Foto: AdobeStock

Pandemia spowodowała obok pogrążenia wielu biznesów w kryzysie zachowania, jakich wcześniej trudno było oczekiwać. Kryzys uderzył szczególnie mocno w polską branżę modową, większość sklepów stacjonarnych miesiącami musiało być zamknięte. W trudnej sytuacji znalazło się wielu polskich projektantów, którzy w dużej części nie mieli platform internetowych. Dlatego sklep internetowy Moliera2.com umożliwił dotychczasowej konkurencji możliwość sprzedaży na swojej platformie. Trwająca od 19 marca inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele spotkała się z olbrzymim entuzjazmem ze strony ponad 150 marek m.in. MMC Studio, Robert Kupisz, Balagan, Love & Rose, By Cabo, Joanna Muzyk czy Self Love.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Handel
Towar za towar. Rozkręca się handel barterowy między Rosją a Chinami
Reklama
Reklama