Reklama

Luksusowy butik wpuszcza konkurencję do swojego sklepu

Znany na rynku luksusowym sklep Moliera2 podczas pandemii pozwolił mniejszym markom do używania swojej platformy. Skorzystało ponad 150 firm.

Publikacja: 22.01.2021 13:08

Luksusowy butik wpuszcza konkurencję do swojego sklepu

Foto: AdobeStock

Pandemia spowodowała obok pogrążenia wielu biznesów w kryzysie zachowania, jakich wcześniej trudno było oczekiwać. Kryzys uderzył szczególnie mocno w polską branżę modową, większość sklepów stacjonarnych miesiącami musiało być zamknięte. W trudnej sytuacji znalazło się wielu polskich projektantów, którzy w dużej części nie mieli platform internetowych. Dlatego sklep internetowy Moliera2.com umożliwił dotychczasowej konkurencji możliwość sprzedaży na swojej platformie. Trwająca od 19 marca inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele spotkała się z olbrzymim entuzjazmem ze strony ponad 150 marek m.in. MMC Studio, Robert Kupisz, Balagan, Love & Rose, By Cabo, Joanna Muzyk czy Self Love.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Handel
Odpowiedź CCC na zarzuty Ningi Research. Dariusz Miłek: Chyba pisała to AI
Handel
NINGI Research oskarża CCC o „oszukańczy schemat”. Akcje spadają o ponad 9 proc.
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
USA nie kupią chińskiego oleju? Nowe groźby Donalda Trumpa
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama