– Każda tego typu inicjatywa jest ważna i potrzebna - wzmacnia relacje między mediami a reklamodawcami, a także jest wyrazem solidarności w trudnych czasach – mówi Business Insider Polska Natalia Kossut, dyrektor ds. zarządzania marką w firmie Ochnik.

Ochnik, polska firma sprzedająca odzież i galanterię skórzaną, podobnie jak wiele przedsiębiorstw, dotknięta została skutkami pandemii koronawiursa. W związku z rządowym ograniczeniem działalności centrów handlowych od 14 marca, sklepy firmowe marki musiały być zamknięte przez niecałe dwa miesiące.

– Oznaczało to spadek przychodów o 90 proc. i postawiło spółkę w bardzo trudnej sytuacji finansowej. Obecnie, mimo otwarcia większości salonów, zarówno sprzedaż, jak i odwiedzalność naszych sklepów są na dużo niższym poziomie niż przed pandemią. Dotyczy to zwłaszcza większych miast, które bardziej odczuły jej skutki – informuje Natalia Kossut.

Jednocześnie firma zdecydowała się wziąć udział w uruchomionej przez Onet akcji #BiznesKochaBiznes której celem jest wzajemna pomoc i solidarność w biznesie. Wielkimi ReklamoDawcami zostają wszyscy klienci, którzy w maju i czerwcu na swoje działania reklamowe przeznaczą budżet w wysokości co najmniej 50 tys. zł.