fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Handel

Ochnik dołączyła do akcji #BiznesKochaBiznes

Adobe Stock
Firma Ochnik dołączyła do akcji #BiznesKochaBiznes i grona Wielkich Reklamodawców, czyli firm, które mają wspierać mniejsze przedsiębiorstwa stawiające na innowacje.

Ochnik, polska firma sprzedająca odzież i galanterię skórzaną, podobnie jak wiele przedsiębiorstw, dotknięta została skutkami pandemii koronawiursa. W związku z rządowym ograniczeniem działalności centrów handlowych od 14 marca, sklepy firmowe marki musiały być zamknięte przez niecałe dwa miesiące.

– Oznaczało to spadek przychodów o 90 proc. i postawiło spółkę w bardzo trudnej sytuacji finansowej. Obecnie, mimo otwarcia większości salonów, zarówno sprzedaż, jak i odwiedzalność naszych sklepów są na dużo niższym poziomie niż przed pandemią. Dotyczy to zwłaszcza większych miast, które bardziej odczuły jej skutki – informuje Natalia Kossut.

Jednocześnie firma zdecydowała się wziąć udział w uruchomionej przez Onet akcji #BiznesKochaBiznes której celem jest wzajemna pomoc i solidarność w biznesie. Wielkimi ReklamoDawcami zostają wszyscy klienci, którzy w maju i czerwcu na swoje działania reklamowe przeznaczą budżet w wysokości co najmniej 50 tys. zł.

Źródło: Business Insider Polska
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA