Reklama
Rozwiń
Reklama

Ochnik dołączyła do akcji #BiznesKochaBiznes

Firma Ochnik dołączyła do akcji #BiznesKochaBiznes i grona Wielkich Reklamodawców, czyli firm, które mają wspierać mniejsze przedsiębiorstwa stawiające na innowacje.

Aktualizacja: 08.06.2020 08:38 Publikacja: 08.06.2020 08:33

Źródło zdjęcia: adobe.stock.com Autor: beeboys

Źródło zdjęcia: adobe.stock.com Autor: beeboys

– Każda tego typu inicjatywa jest ważna i potrzebna - wzmacnia relacje między mediami a reklamodawcami, a także jest wyrazem solidarności w trudnych czasach – mówi Business Insider Polska Natalia Kossut, dyrektor ds. zarządzania marką w firmie Ochnik.

Ochnik, polska firma sprzedająca odzież i galanterię skórzaną, podobnie jak wiele przedsiębiorstw, dotknięta została skutkami pandemii koronawiursa. W związku z rządowym ograniczeniem działalności centrów handlowych od 14 marca, sklepy firmowe marki musiały być zamknięte przez niecałe dwa miesiące.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama