Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 02.12.2019 12:13 Publikacja: 02.12.2019 11:35
Foto: Adobe Stock
Według wstępnych danych platformy Shoper na podstawie wyników sprzedaży z kilkunastu tysięcy sklepów internetowych można już ocenić ostatni Black Friday jako wielki sukces. Wartość sprzedaży na całej platformie była wyższa o 50 proc. niż w Black Friday 2018 r. i o 185 proc. wyższa niż w „zwykły dzień”, czyli w poprzedni piątek.
Pełne dane będą znane za jakiś czas, ale nawet wstępne pokazują, iż Polacy tego dnia tłumnie ruszyli do sklepów. Do tego platformy handlowe też pokazują, że konsumenci tego dnia nie zawiedli.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas