Aktualizacja: 22.10.2019 13:28 Publikacja: 22.10.2019 13:28
Foto: Bloomberg
Sieć Lidl prowadziła od pół roku pilotażowo akcję znaczących obniżek cen produktów o krótkim terminie przydatności do spożycia. W ramach akcji „Kupuję, nie marnuję” na specjalnie oznaczonych półkach pojawiły się pełnowartościowe produkty, których jedynym problemem był krótki termin przydatności do spożycia. Produkty te były przeceniane, dzięki czemu troskę o środowisko można było połączyć z oszczędnością. Pilotaż był na tyle zachęcający, że Lidl zdecydował się na wprowadzenie akcji „Kupuję, nie marnuję” we wszystkich swoich sklepach.
Komisja Europejska, w reakcji na zapowiedź wprowadzenia 50-procentowych ceł na towary z Unii Europejskiej przez...
Zapowiedź wprowadzenia aż 50-procentowych ceł na towary z Unii Europejskiej przez prezydenta USA Donalda Trumpa...
Prezydent Donald Trump zapowiedział, że rekomenduje wprowadzenie 50-procentowych ceł na towary z Unii Europejski...
Jedną z bardzo bolesnych konsekwencji nałożenia przez Donalda Trumpa 50-procentowych ceł będzie podwyżka cen sam...
Już w poniedziałek odbędzie się jedno z kluczowych wydarzeń dla sektora handlu i dystrybucji w Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas