Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.10.2019 13:28 Publikacja: 22.10.2019 13:28
Foto: Bloomberg
Sieć Lidl prowadziła od pół roku pilotażowo akcję znaczących obniżek cen produktów o krótkim terminie przydatności do spożycia. W ramach akcji „Kupuję, nie marnuję” na specjalnie oznaczonych półkach pojawiły się pełnowartościowe produkty, których jedynym problemem był krótki termin przydatności do spożycia. Produkty te były przeceniane, dzięki czemu troskę o środowisko można było połączyć z oszczędnością. Pilotaż był na tyle zachęcający, że Lidl zdecydował się na wprowadzenie akcji „Kupuję, nie marnuję” we wszystkich swoich sklepach.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas