Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.03.2018 15:39 Publikacja: 14.03.2018 12:12
Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki
Dane podał Retail Institute na podstawie informacji z ponad 110 centrów handlowych raportujących dzienną odwiedzalność. - Odwiedzalność w ponad 110 centrach handlowych w tygodniu 10, czyli od 5 do 11 marca 2018 roku, spadła aż o 13,5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2017, przy czym liczba odwiedzin w ciągu pierwszych sześciu dni tygodnia, tj. od poniedziałku do soboty w roku 2018 była tylko o 0,2 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2017 - mówi Anna Szmeja, prezes Retail Institute. Oznacza to, że między 5 a 11 marca centra handlowe odwiedziło o blisko milion klientów mniej niż w 2017 roku, a sam spadek jest bezpośrednią konsekwencją wprowadzenia zakazu handlu w niedziele.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
InPost może wkrótce odmienić sposób robienia zakupów online. Choć konkretne plany firmy w e-commerce pozostają n...
Dla 93,1 proc. klientów nad Wisłą promocje są ważne przy podejmowaniu decyzji zakupowych, co z kolei dla sklepów...
Komisja Europejska zamierza przyspieszyć tempo prac nad zawarciem umowy z krajami Mercosur. Głosowanie ambasador...
Rozpoczynający się czwarty kwartał to kluczowy okres dla sprzedawców. Zdecyduje o wynikach całego roku.
Prezydent USA Donald Trump nałożył w poniedziałek wieczorem 10-proc. cła na importowane do Stanów Zjednoczonych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas