Zaznaczył, że u nas jest taniej, co wyróżnia nas od innych nacji w Europie. - Jesteśmy największym producentem AGD w Europie, jednym z większych producentem telewizorów, więc producenci starają się być konkurencyjni – mówił.
Rosati stwierdził, że Polacy są wrażliwi na cenę. - Lubią kupować mądrze, rozsądnie, nie lubią przepłacać. Polacy są też wrażliwi na marki i jakość. Lubimy mieć dobre, markowe produkty w rozsądnych cenach – mówił.
Przyznał, że ekspozycja produktu w sklepie to jeden z kluczowych elementów, który powoduje, że ludzie kupują nowy produkt. - Produkt powinien być dostępny dla klienta nie tylko do oglądania, ale i dotykania i wypróbowania – tłumaczył.
Zaznaczył, że rynek sieci sprzedaży w Polsce jest dość skonsolidowany. - My jesteśmy numerem jeden z 15 proc. udziału, licząc razem Saturn i Media Markt – stwierdził.
- Jest 4-5 dużych graczy na tym rynku, którzy między sobą rywalizują. Rozdrobnienie widać tylko w części internetowej – dodał.
Gość zdradził, że sieć rozwija się otwierając sklepy w mniejszych miastach. - Jesienią tego roku np. we Włocławku czy w Krośnie – mówił.