Reklama

Kolejna awaria Amazona. Klienci wściekli i spanikowani

Amazon miał problem z funkcjonowaniem swojej strony. Klienci byli równocześnie spanikowani i wściekli.

Aktualizacja: 09.06.2017 15:29 Publikacja: 09.06.2017 15:14

Kolejna awaria Amazona. Klienci wściekli i spanikowani

Foto: 123RF

We wtorek 7 czerwca strona światowego giganta e-handlu zafundowała swoim klientom duże emocje – po prostu przestała działać w znacznej części USA. Problem dotknął również część potencjalnych i stałych klientów Amazona w Europie, ale na naszym kontynencie jego skala była marginalna.

Zamiast możliwości dokonania zakupu amerykańscy klienci mogli oglądać zdjęcia psów (nb należących do pracowników Amazona) i informację, że coś nie działa. Nie trzeba było wiele czasu, by media społecznościowe rozgrzały temat do czerwoności, a część klientów poczuła to, co Polacy gdy okaże się, że Ikea zamknięta jest w niedzielę.

Reklama
Reklama

Trwająca około 5 godzin awaria została w końcu usunięta, ale Amazon nie informował o jej przyczynach. Tym razem awaria dotknęła „tylko” konsumentów chcących robić zakupy. W marcu Amazon miał poważniejszy problem, gdy w marcu błąd pracownika wyłączył dużą ilość usług internetowych świadczonych za pomocą Amazon Web Services.

Handel
Wielka zmiana dla browarów. Zatrzymają swoje systemy kaucyjne
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Handel
Kandydat do przejęcia sklepów Carrefoura? Przynosi ogromne straty
Handel
Polacy zaciskają pasa przed Świętami. Te produkty znikną z koszyków jako pierwsze
Handel
Rynek luksusowy globalnie traci, ale w Polsce jest wyjątkowo dobrze
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Patronat Rzeczpospolitej
Żywność: współpraca, regulacje i inwestycje
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama