Reklama

Kolejna awaria Amazona. Klienci wściekli i spanikowani

Amazon miał problem z funkcjonowaniem swojej strony. Klienci byli równocześnie spanikowani i wściekli.

Aktualizacja: 09.06.2017 15:29 Publikacja: 09.06.2017 15:14

Kolejna awaria Amazona. Klienci wściekli i spanikowani

Foto: 123RF

We wtorek 7 czerwca strona światowego giganta e-handlu zafundowała swoim klientom duże emocje – po prostu przestała działać w znacznej części USA. Problem dotknął również część potencjalnych i stałych klientów Amazona w Europie, ale na naszym kontynencie jego skala była marginalna.

Zamiast możliwości dokonania zakupu amerykańscy klienci mogli oglądać zdjęcia psów (nb należących do pracowników Amazona) i informację, że coś nie działa. Nie trzeba było wiele czasu, by media społecznościowe rozgrzały temat do czerwoności, a część klientów poczuła to, co Polacy gdy okaże się, że Ikea zamknięta jest w niedzielę.

Reklama
Reklama

Trwająca około 5 godzin awaria została w końcu usunięta, ale Amazon nie informował o jej przyczynach. Tym razem awaria dotknęła „tylko” konsumentów chcących robić zakupy. W marcu Amazon miał poważniejszy problem, gdy w marcu błąd pracownika wyłączył dużą ilość usług internetowych świadczonych za pomocą Amazon Web Services.

Handel
Rosyjskie drewno zalewa Unię, choć jest objęte sankcjami
Handel
Na święta szykuje się skok cen. Kawa i alkohol drożeją najmocniej
Handel
Shein kontratakuje. Chińska platforma oskarża francuski rząd o „spisek” i „krucjatę”
Handel
Niedziele handlowe w grudniu 2025: Kiedy będzie można zrobić świąteczne zakupy?
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
Stało się – Prada ogłosiła, że przejęła rodzimego rywala Versace. „Transakcja dekady”
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama