Reklama

Brytyjski rynek nie jest stracony

Firmy mają wiele powodów, aby martwić się konsekwencjami zbliżającego się wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Niektóre jednak sądzą, że stworzy to nowe możliwości rozwoju na Wyspach.

Publikacja: 15.10.2018 21:00

Brytyjski rynek nie jest stracony

Foto: 123RF

W okresie od stycznia do sierpnia do Wielkiej Brytanii trafiało 6,1 proc. polskiego eksportu towarów – wynika z piątkowych danych GUS. W takim samym okresie ub.r. udział ten wynosił 6,4 proc., rok wcześniej zaś 6,6 proc.

Czytaj także: City straci 5 tys. etatów do Brexitu

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Coś eksplodowało w zakładach zbrojeniowych na Uralu. Fala uderzeniowa i chmura w kształcie grzyba
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Materiał Promocyjny
Trzy dekady budowy niemiecko-polskiej współpracy
Biznes
Orange Polska zaskoczył siłą IT i smartfonów. Ale to hurt ma przynieść prawdziwe zyski
Biznes
Zmiana w unijnym programie SAFE? Porozumienie USA–Indie i spór UE z Chinami
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Człowiek w centrum zmian w organizacji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama