Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.07.2021 13:45 Publikacja: 19.07.2021 13:45
Foto: Bloomberg
Polskie marki trafiły do rankingu, ale są tylko tłem dla europejskiej czołówki. Zgodnie z zestawieniem wartość marki Biedronka to 1,7 mld euro, choć w ciągu roku spadła o 2,5 proc. Firma znajduje się na 272. pozycji, po awansie w rok o 13. Inni polscy reprezentanci stracili na wartości mocniej. PKO BP straciło aż 25,2 proc. Marka z wyceną 1,5 mld euro spadła aż o 54 pozycji na 304. Po awansie o 25 miejsc na 359. pozycji znalazło się PZU wyceniane na 1,2 mld euro, czyli 4,5 proc. mniej niż rok temu. Z kolei marka PKN Orlen warta jest 1,15 mld euro, 12,7 proc. mniej niż w poprzedniej edycji, co pozwoliło jej na zajęcie 375. pozycji, tej samej co rok temu. Polskim debiutantem w zestawieniu jest Asseco, wyceniane na 900 mln euro, czyli 12,1 proc. więcej.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Spotkanie Donalda Trumpa i Wołodymyra Żeleńskiego nie przyniosło przełomu. Stany Zjednoczone apelują o wycofanie...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Miniony tydzień przyniósł liczne zmiany we władzach spółek z grupy Polsatu. Stanowiska tracił założyciel i jego...
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o systemie kaucyjnym, ale nie wiecie, kogo spytać. Gdzie zwrócić butelkę, ja...
Założyciel Polsatu stracił kolejne stanowisko. W roli przewodniczącego rady nadzorczej zastąpi go tym razem wiel...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Polska transformacja energetyczna rozstrzyga się w ciepłownictwie - w blisko 400 lokalnych systemach, które dost...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas