Reklama

Wraca moda na działki i warzywa z własnego ogródka

Popyt na własny ogródek nakręca nie tylko pandemia, ale rosnąca moda na "bio" i "eko". Działkowicze muszą się jednak uzbroić w cierpliwość – przy rosnących zamówieniach wydłużają się terminy dostaw wyposażenia ogrodowego - pisze Business Insider Polska.

Aktualizacja: 10.05.2021 09:18 Publikacja: 10.05.2021 09:03

Wraca moda na działki i warzywa z własnego ogródka

Foto: Adobe Stock

Przy trwającym od roku "pandemicznym" boomie na własny kawałek ziemi, pozwalającej oddychać świeżym powietrzem bez konieczności zasłaniania twarzy maseczką, sprzedawcy notują również obecnie mocny popyt na wszelkie zestawy ogrodowe, altany, szklarnie jak i rośliny.

- Już w ubiegłym roku zanotowaliśmy bardzo duże wzrosty sprzedaży wyposażenia działkowego i ogrodowego. Niewątpliwie sytuacja związana z pandemią COVID-19 znacząco wpłynęła na tak duże zainteresowanie asortymentem do dekoracji i wypoczynku w ogrodzie czy na działce - mówi Paweł Stefaniak, dyrektor handlowych w sieci Bricomarché.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Trump i Putin bez spotkania, USA i Australia o metalach, Automitve w napięciu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Etyka w biznesie – inwestycja czy kaprys regulatorów
Patronat Rzeczpospolitej
Innowacja wymaga odwagi
Biznes
Nadchodzi „przebudzenie”? Eksperci prognozują lepsze czasy dla start-upów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Polacy szukają oszczędności, UE odcina się od rosyjskiego gazu, awaria Amazona
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama