Prezes InPostu: Paczkomaty to tylko 15-18 proc. naszego sukcesu

Staramy się nie komentować poczynań konkurencji, ale mamy wrażenie, że część z naszych konkurentów postrzega nasz model biznesowy jako „kupię maszynę, rozstawię i skopiuję InPost” - mówi Rafał Brzoska, prezes InPostu, cytowany przez Business Insider Polska.

Aktualizacja: 19.02.2021 21:09 Publikacja: 19.02.2021 20:50

Rafał Brzoska, prezes InPostu

Rafał Brzoska, prezes InPostu

Foto: materiały prasowe

Na polskim rynku paczek robi się coraz goręcej. Niedawno światowy gigant e-handlu Amazon ogłosił, że wchodzi nad Wisłę ze swoim sklepem, który zapewni polskim klientom nowy wymiar zakupów, a lokalnym sprzedawcom pozwoli dotrzeć do znacznie większej liczby odbiorców niż dotychczas. PKN Orlen z kolei wchodzi w przesyłki kurierskie, a inne konkurencyjne firmy, takie jak Alibaba, Allegro czy Poczta Polska, zapowiedziały budowę własnych sieci automatów paczkowych w Polsce.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Biznes
102 przypadki konfiskaty prywatnych majątków w Rosji. Miliardy dolarów na wojnę
Biznes
Największy atak na Ukrainę, InPost z kolejnym przejęciem, Polska celem hakerów
Biznes
Czy grozi nam cybernetyczna kapitulacja? Wojna w internecie się nasila
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama