Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.10.2019 13:14 Publikacja: 29.10.2019 13:07
Prezes H&M Karl-Johan Persson
Foto: www.hm.com
„Taktyka zawstydzania” odnosiła się dotychczas raczej do podróży lotniczych, które są formą transportu zbiorowego przypuszczalnie najbardziej szkodzącą środowisku naturalnemu. Jednak moda na świadome ograniczanie konsumpcji w celu ochrony naszej planety przenosi się także na inne zachowania konsumentów i przekłada na niższe zyski tych firm, które bazują na częstych zakupach.
Zdaniem Karla-Johana Perssona, 44-letniego dyrektora generalnego H&M (i syna założyciela), branża odzieżowa staje się ofiarą wytykania zachowań przyczyniających się do kryzysu klimatycznego. Wiele protestów, których symbolem stała się Greta Thunberg, sprowadza się do promowania praktyk ograniczania konsumpcji.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Umowa na zakup 180 czołgów K2 od koreańskiego koncernu Hyundai Rotem jest gotowa i ma być podpisana jeszcze w li...
Ministerstwo Aktywów Państwowych pozytywnie rozpatrzyło wniosek Polskiej Grupy Zbrojeniowej o dofinansowanie utw...
Czerwcowy PMI w polskim przemyśle spada do 44,8 punkty, co jest najgorszym wynikiem od 2023 roku. Amerykański Se...
Czerwcowy PMI w polskim przemyśle spada do 44,8 punkty, co jest najgorszym wynikiem od 2023 roku. Amerykański Se...
We wtorek odbył się chrzest i wodowanie ORP Jerzy Różycki. To pierwszy z dwóch okrętów rozpoznania radioelektron...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas