Zalando jak burza

Największy w Europie sklep internetowy z odzieżą kolejny kwartał kończy z rekordowymi wzrostami przychodów.

Aktualizacja: 10.11.2016 09:55 Publikacja: 10.11.2016 09:47

Zalando jak burza

Foto: 123RF

W trzecim kwartale 2016 r. przychody Zalando wzrosły o 17,1 proc. do 834,8 mln euro. Po dziewięciu miesiącach 2016 r. sprzedaż wynosi już ponad 2,5 mld euro i jest 21,9 proc. wyższa niż w tym okresie rok wcześniej.

- Zbudowaliśmy silną platformę gotową dalej rosnąć, również w 2017 r. – mówi Rubin Ritter, jeden z założycieli firmy.

Firma w komunikacie podaje, że udział ruchu mobilnego na jej stronie to 67 proc., a zamówienia z telefonów czy tabletów to już 50 proc.

Firma rozwija ofertę, w serwisie konsumenci mogą wybierać spośród ok. 200 tys. produktów.

Firma potwierdziła, że jesienią 2017 r. pod Szczecinem ruszy jej kolejny magazyn logistyczny, który pozwoli na sprawniejsze realizowanie dostaw do klientów nie tylko w Polsce czy Niemczech, ale również w krajach skandynawskich.

Firma podtrzymuje plan iż w kolejnych latach jej sprzedaż ma rocznie rosnąć o 20-25 proc.

W trzecim kwartale 2016 r. przychody Zalando wzrosły o 17,1 proc. do 834,8 mln euro. Po dziewięciu miesiącach 2016 r. sprzedaż wynosi już ponad 2,5 mld euro i jest 21,9 proc. wyższa niż w tym okresie rok wcześniej.

- Zbudowaliśmy silną platformę gotową dalej rosnąć, również w 2017 r. – mówi Rubin Ritter, jeden z założycieli firmy.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Wielkie firmy zawierają sojusz kaucyjny. Wnioski do KE i UOKiK
Biznes
KGHM zaktualizuje strategię i planowane inwestycje
Biznes
Rośnie znaczenie dobrostanu pracownika
Materiał partnera
Handel z drugiej ręki napędza e-commerce
Materiał partnera
TOGETAIR 2024: drogi do ocalenia Ziemi