Reklama
Rozwiń

Aplikacja Blik - tym rozwiązaniem chce się ratować mBank

Kradziona karta! – to właśnie spotkało klientów mBanku, którzy w poniedziałek chcieli skorzystać z bankomatu, albo zapłacić za zakupy kartą. Awaria trwała kilka godzin, mBank całkiem sprawnie sobie z nią poradził. Co jednak należy zrobić, gdy taka sytuacja się powtórzy?

Aktualizacja: 21.06.2016 15:14 Publikacja: 21.06.2016 14:15

Foto: Rzeczpospolita

„Dzięki bardzo. Moją kartę BEZZASADNIE oznaczono jako kradzioną/zastrzeżoną i została zeżarta przez bankomat” – podobnych wpisów na facebookowym profilu mBanku są setki.

Ludzie skarżą się na wstyd, którego doznawali w momencie, gdy kasjer w sklepie zatrzymywał ich kartę, argumentując, że jest kradziona (u niektórych tylko przeterminowana). Pytają o rekompensaty. Pisaliśmy o tym wczoraj w tekście. Bank oświadcza, że z poszkodowanymi klientami będzie kontaktował się indywidualnie, a nowe karty będą wydawane automatycznie, bez opłat i w jak najszybszym możliwym terminie. Termin „najszybszy możliwy termin” nie został jeszcze sprecyzowany. Klienci zalecają kuriera.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych