Reklama

Jak sklepy stacjonarne chcą współżyć z online

Koszty handlu rosną. Nie tylko offline, ale także online. Jeden kanał nie może istnieć bez drugiego.

Publikacja: 16.10.2025 14:00

Waldemar Ciępka, dyrektor generalny Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług

Waldemar Ciępka, dyrektor generalny Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług

Foto: podcasty.rp.pl

Sklepy stacjonarne - jak funkcjonują w obliczu ofensywy handlu w sieci, platform zakupowych i coraz szerszego wykorzystania sztucznej inteligencji? Jaką strategię przyjmują zarówno najemcy jak i właściciele centrów handlowych – mówi o tym Waldemar Ciępka, dyrektor generalny Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług, gość programu Marcina Piaseckiego.

- Opłacać się będzie tylko wtedy, kiedy nastąpi odpowiednia też ocena tych relacji między rynkiem online'owym i offline'owym. Bo koszty działalności w offline'ie, one są od wielu lat znane, niestety one rosną. Koszty działalności online'ie, czyli w internecie, też nie są już takie tanie, jak były na początku.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r. Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Magazyn o biznesie
Sukcesy i porażki gospodarcze koalicji rządzącej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Magazyn o biznesie
Operator wyjaśnia, jak działa system kaucyjny
Magazyn o biznesie
Jacek Socha: trzeba wyraźnie wskazać, kto może produkować drony
Magazyn o biznesie
Polska ma superkomputer
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Magazyn o biznesie
Jak rozwiązać problem amunicji do artylerii
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama
Reklama