Aktualizacja: 05.10.2025 21:13 Publikacja: 19.09.2025 14:00
Marek Marzec, prezes grupy Ewa Bis
Foto: podcasty.rp.pl
– Żywność jest dobrym towarem eksportowym z prostej przyczyny, że konsumentów mamy na całym świecie. Oczekiwania konsumentów, niezależnie w jakim kraju, są identyczne niezależnie od kontynentu. Czy to jest Afryka, czy to Azja, czy to jest Ameryka Południowa czy Północna. Wszędzie jesteśmy zwykłymi konsumentami – mówił Marek Marzec, prezes firmy Ewa Bis, w programie Magazyn o Biznesie.
Jak poprawić komercjalizację technologii w Polsce? Uniwersytet w Zielonej Górze ma nowy pomysł, projekt UZ Ventu...
– Jak wygląda bezpieczeństwo żywnościowe Polski w obliczu nadchodzącego kryzysu, a także czy na rynku spożywczym...
Jak zapewnić, by mobilizacja zbrojeń wpłynęła korzystnie na gospodarkę Polski? – Należy zacząć od absolutnej res...
Produkty będziemy przypisywali spółkom według ich kompetencji – deklaruje szef PGZ.
Obniżając perspektywę ratingu, agencja Fitch powtórzyła argumenty dobrze już znane rynkowi.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas