Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 13:47 Publikacja: 16.12.2022 07:20
Foto: Adobe stock
Pacjenci mogą mieć wpływ na jakość usług – także tych finansowanych przez NFZ. Na Internetowym Koncie Pacjenta w zakładce „Historia leczenia” czekają na nich ankiety do wypełnienia. W dziesięciostopniowej skali mogą ocenić sprawność zapisów na wizytę, postawę pracowników rejestracji, zaangażowanie lekarza, zrozumiałość przekazanych informacji i prawdopodobieństwo polecenia placówki w przyszłości.
– Monitorujemy jakość i dostępność świadczeń opieki zdrowotnej. Dlatego tak ważna jest dla nas opinia pacjentów o warunkach udzielania świadczeń w placówkach leczniczych. Dzięki ankiecie chcemy poznać zdanie pacjentów o funkcjonowaniu placówek, w których się leczą, i wskazać obszary, które wymagają poprawy. Każdy głos jest dla nas bardzo ważny – podkreśla Filip Nowak, prezes Narodowego Funduszu Zdrowia.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Ministerstwo Zdrowia rozstrzygnęło konkurs na cyfryzację ochrony zdrowia w ramach KPO. Ale pieniądze dostanie ni...
Budżet państwa będzie musiał dołożyć do kasy NFZ-u ok. 2,7 mld zł na pokrycie dodatkowych należności wobec podmi...
Otyłość przyczynia się do ponad 200 schorzeń, powoduje też przedwczesne zgony. Aby temu przeciwdziałać, potrzebn...
Przyjęcie pierwszego etapu reformy szpitali i wdrożenie „Mojego zdrowia” to niektóre z efektów pracy Departament...
Ze składkami na ubezpieczenia społeczne za pracowników zalega 512 szpitali. Łączna kwota należności wynosi 1 mld...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas