Aktualizacja: 13.05.2025 12:31 Publikacja: 16.12.2022 07:20
Foto: Adobe stock
Pacjenci mogą mieć wpływ na jakość usług – także tych finansowanych przez NFZ. Na Internetowym Koncie Pacjenta w zakładce „Historia leczenia” czekają na nich ankiety do wypełnienia. W dziesięciostopniowej skali mogą ocenić sprawność zapisów na wizytę, postawę pracowników rejestracji, zaangażowanie lekarza, zrozumiałość przekazanych informacji i prawdopodobieństwo polecenia placówki w przyszłości.
– Monitorujemy jakość i dostępność świadczeń opieki zdrowotnej. Dlatego tak ważna jest dla nas opinia pacjentów o warunkach udzielania świadczeń w placówkach leczniczych. Dzięki ankiecie chcemy poznać zdanie pacjentów o funkcjonowaniu placówek, w których się leczą, i wskazać obszary, które wymagają poprawy. Każdy głos jest dla nas bardzo ważny – podkreśla Filip Nowak, prezes Narodowego Funduszu Zdrowia.
Zmiany w prawie, kampanie społeczne, kursy samoobrony, monitoring i ochrona to rozwiązania, jakich dyrektorzy sz...
W związku ze starzeniem się społeczeństwa w krajach OECD, w tym w Polsce, potrzebne będą pilne działania systemo...
Ministerstwo Sprawiedliwości opublikowało projekt nowelizacji Kodeksu Karnego, która przewiduje karę od 3 miesię...
Na początku maja Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji ma zająć się analizą kosztów lipcowych podwy...
Leczenie ambulatoryjne to jedna z form leczenia uzdrowiskowego, w ramach której NFZ płaci tylko za zabiegi. Pacj...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas