Problem sygnalizowany przez adwokatów polegał na zbyt częstym kontakcie telefonicznym z ofertą produktów elektronicznych i publikacji książkowych Wydawnictwa.

W odpowiedzi na interwencję NRA w związku ze skargami adwokatów, Wolters Kluwer zobowiązało się do tego, by w okresie kolejnych 30 dni jeden numer abonencki nie był przekazywany do obsługi w ramach więcej niż dwóch akcji sprzedaży oraz by liczba prób skutecznego kontaktu, tj. przeprowadzenia rozmowy z posiadaczem danego numeru abonenckiego, jakie podjęte mogą być w ramach jednej akcji handlowej, nie była większa niż trzy.

Jednocześnie Wydawnictwo informuje, że prawdopodobne jest prowadzenie telefonicznej sprzedaży publikacji Wolters Kluwer LexisNexis przez podmioty niezależne od Wydawnictwa, tj. księgarnie, hurtownie czy portale internetowe. Wszelkie tego rodzaju kontakty nie są inicjowane ani w żaden sposób kontrolowane przez Wydawnictwo.

Informacje na temat zbyt uporczywej telesprzedaży Wydawnictwa Wolters Kluwer można przesyłać na adres press@nra.pl.

Zobacz list Wydawnictwa skierowany do Naczelnej Rady Adwokackiej